Gucci разширява онлайн търговията си
Компанията, собственик на Gucci – Kering, ще затегне контрола върху онлайн търговията с продукти на марките си и ще фокусира дейността си в собствените сайтове. По този начин ще може да се следят предпочитанията на крайните потребители, съобщава Reuters.
Началото
Луксозните марки навлизат в онлайн търговията по-късно от достъпните "fast fashion" компании, тъй като те изключително много държаха да контролират дистрибуцията и ценообразуването, като по този начин гарантираха изключителността на луксозните продукти.
Kering вече обяви, че ще си върне обратно контрола върху уеб продажбите на марки като Balenciaga и Alexander McQueen, които са се продаваха от Yoox Net-A-Porter (YNAP) - онлайн търговец на дребно, който вече е собственик на конкурентната група Richemont.
Целият текст е тук