Регистрация

Toyota прогнозира слаб ръст на печалбата заради високи разходи

Автор: Анина Сантова 09 май 2019

Японският производител очаква спад на продажбите на вътрешния пазар и Северна Америка

Японският автомобилен производител Toyota прогнозира по-слаб растеж на оперативната печалба за тази година заради очакван спад на приходите и по-малко продажби в страната и Северна Америка. Това пише Reuters, като добавя, че компанията е изправена пред предизвикателството да намали разходите си за нови технологии, които се използват напоследък в автомобилната индустрия.

Прогнозата

Най-големият производител в Япония и вторият в света заяви, че очаква слаб ръст на годишната печалба от 3.3% до 2.55 трлн. йени (23.20 млрд. долара) до март 2020 г. Това е малко под прогнозата на анализаторите от Refinitv, която беше за 2.61 трлн. йени.

Очакванията на Toyota са през тази финансова година да продаде 10.74 млн. автомобила при 10.6 млн. през предходната. Причината за растежа от 1.3% е доброто търсене на автомобилите ѝ в Китай въпреки цялостното забавяне на най-големия пазар за автомобили в света.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души