Регистрация

BMW предупреди за спад на печалбата през 2019 г.

Автор: Пламена Кацарова 22 март 2019

Сред основните причини за това са по-високите технологични разходи, хаосът около Brexit и продължаващото търговско напрежение между САЩ и Китай

Германският производител на автомобили BMW обяви план за намаляване на разходите с 12 млрд. евро и предупреди, че печалбата през 2019 г. ще е значително под нивата от миналата година, съобщава Financial Times. Сред основните причини за това са по-високите технологични разходи и тези за валутен обмен, както и геополитически фактори като хаоса около Brexit и продължаващото търговско напрежение между САЩ и Китай.

Предупреждението

Предупреждението за по-малката печалба дойде едва седмица след като групата, която притежава и марките Mini и Rolls-Royce, отчете спад от 8.1% на печалбата преди данъци за миналата година.

BMW заяви, че иска да намали сложността на своите превозни средства и да премине към "по-икономична" структура, за да "компенсира продължаващото високо ниво на необходимите авансови разходи" за разработване на нови технологии като електрически автомобили и системи за самостоятелно управление.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България