Регистрация

Kraft Heinz: гладни за растеж

Автор: Пламена Кацарова 21 февруари 2019

Компанията за храни измества фокуса си към овладяване на продуктовите иновации, електронната търговия и маркетинга, ориентиран към данните

Reuters

Kraft Heinz и бразилските му инвеститори от 3G Capital са готови да поемат рискове, за да спечелят отново потребителите, които се отказват от масово произвежданите храни, които са присъствали в домовете им в продължение на десетилетия. Компанията се опитва да промени гледната точка на потребители за един от най-противоречивите бизнес модели, като залага на смели рекламни кампании.

Нов фокус

Бразилската 3G Capital, която притежава брандове от бирата Budweiser до веригата за бързо хранене Burger King, е по-малко известна с маркетинговите си стратегии за сметка на интензивния фокус върху разходите, който служи като пример на корпоративна Америка за това как се печелят пари.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души