С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Ikea обмисля да пусне платформа за продажби, включваща продукти на конкуренти

Автор: Анина Сантова 15 февруари 2019

Компанията също така се интересува да продава стоките си през големи онлайн търговци

Най-големият ритейл търговец на мебели в света Ikea проучва създаването на онлайн платформа за продажби, на която да предлага не само собствени мебели, но и на конкурентите си, като част от трансформацията си, пише Financial Times.

В момента компанията също така финализира детайлите, нужни за да стартира продажбите си в уебсайтове на трети страни, коментира Торбьорн Луф, изпълнителният директор на Inter Ikea, която е собственик на марката. Според него е от голямо значение да се създаде нещо, което да свързва собствения сайт на Ikea с по-големите платформи за онлайн продажби като Amazon, през които се продава почти всичко.
Към новата сфера

"Питате ме какви са предимствата за свързаност между доминиращите световни платформи и собствения сайт на компанията? Ще ви кажа, че има много. Да вземем за пример германската онлайн платформа за дрехи Zalando. Мисля, че тя се е ориентирала към много интересна област, която трябва да се проучи и развива", добавя той.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София