Производители

Ikea обмисля да пусне платформа за продажби, включваща продукти на конкуренти

Анина Сантова 15 февруари 2019, 10:00

Най-големият ритейл търговец на мебели в света Ikea проучва създаването на онлайн платформа за продажби, на която да предлага не само собствени мебели, но и на конкурентите си, като част от трансформацията си, пише Financial Times.

В момента компанията също така финализира детайлите, нужни за да стартира продажбите си в уебсайтове на трети страни, коментира Торбьорн Луф, изпълнителният директор на Inter Ikea, която е собственик на марката. Според него е от голямо значение да се създаде нещо, което да свързва собствения сайт на Ikea с по-големите платформи за онлайн продажби като Amazon, през които се продава почти всичко.

Към новата сфера

"Питате ме какви са предимствата за свързаност между доминиращите световни платформи и собствения сайт на компанията? Ще ви кажа, че има много. Да вземем за пример германската онлайн платформа за дрехи Zalando. Мисля, че тя се е ориентирала към много интересна област, която трябва да се проучи и развива", добавя той.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK