Регистрация

Coca-Cola купува дял във фирмата за спортни напитки на Коби Брайънт

Автор: Цветан Кръстев 16 август 2018

Сделката за BodyArmour ще засили конкуренцията с притежаваната от Pepsi компания - Gatorade

Coca-Cola купува миноритарен дял в производителя на спортни напитки на звездата от NBA Коби Брайънт – BodyArmour, за да конкурира успешно притежаваната от Pepsi американска компания – Gatorade, съобщава Reuters.

Конкуренцията с Pepsi

Споразумението ще направи Coca-Cola втория най-голям акционер в BodyArmour. До сделката се стигна, след като напитката на Coca-Cola – Powerade, губеше пазарен дял. Освен това американската група отчита слабо потребителско търсене на газираните си напитки.

Ръководството на Coca-Cola твърди, че има да се свърши много работа за продукта Powerade, докато мениджмънтът на конкурента Pepsi обяви преди месец, че отчитат увеличено търсене на напитки на Gatorade след пускането на версии без захар на пазара.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България