Регистрация

"Каменица" пуска на пазара нова марка бира в ретро стил

Автор: Регал 30 март 2016 , 4 коментара
"Старо пиво" е произведено по случай 135-годишния юбилей на пивоварната и се предлага в бутилка, която е реплика на опаковка от миналия век.

"Каменица" пуска на българския пазар нова марка бира в ретро стил. "Старо пиво" е произведено по случай 135-годишния юбилей на пивоварната и се предлага в бутилка, която е реплика на опаковка от миналия век.

Юбилейното "Старо пиво" е създадено изцяло в духа на българските пивоварни традиции от 1881 година. Бутилката е с обем 400 мл и няма етикет, защото идва от времето, когато самата бира е била етикет, обяснява технологът - пивовар на компанията Васил Петров. Типичната за онова време гравюра "Собственостъ на пивоварница Каменица Пловдивъ" е положена на лицевата част на бутилката. Стопроцентовото съдържание на малц гарантира първокласен вкус. Течността има богат златист цвят, а комбинацията от три вида хмел е в основата на неповторимия, наситен аромат на пивото, изтъква технологът.

"Старо пиво" е произведено по случай 135-годишния юбилей на пивоварната и се предлага в бутилка, която е реплика на опаковка от миналия век.



"Старо пиво" ще се предлага в магазините от началото на април. Продуктът ще бъде пуснат в лимитирани количества. Новият рекламен клип на бирата вече се излъчва в телевизионен ефир.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България