С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

British American Tobacco прехвърля Eva към международната си марка Vogue

Автор: Десислава Николова 23 май 2019

Продажбите на цигари растат с 5% от началото на годината, а на бездимни продукти – с 32%

Фотограф: Велко Ангелов

Две години след приключването на сделката по придобиването на марките на "Булгартабак" новият собственик – световният лидер British American Tobacco (ВАТ), вече продава на пазара само един от придобитите брандове - Victory. През миналата година клиентите на ММ, GD Blue, Tresor Blue, Bulgartabac One, Victory Code и "Средец" бяха пренасочени от компанията към марката Rothmans, която според нея има подобен вкус и съдържание на никотин. Така на пазара останаха двата най-популярни бранда от времето на "Булгартабак". В момента обаче тече миграция на предимно дамския бранд Eva и на Prestige във Vogue.

"Марките преминават към нашия международен бранд Vogue Unique, като запазват същия тютюнев бленд на различните разновидности в модерна и елегантна опаковка на Vogue Unique. ВАТ както за местните, така и за международните марки предлага на пазара у нас продукти с високо качество и характеристики и предложенията следват търсенето и тенденциите на пазара", коментираха от компанията. Оттам не уточниха дали ще увеличат цената на Vogue, а само отбелязаха, че "цените на пазара отговарят на регистрираните в публичния регистър и се определят според ценовата политика на компанията".

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициатитивите Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки