С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Светла Лесова оглави сдружение "Храни и напитки България"

Автор: Мара Георгиева 09 юли 2018

Иницатори за обединението са 11 от най-големите компании в сектора

Фотограф: Цветелина Белутова

Светла Лесова оглави управителния съвет на новосъздаденото сдружение "Храни и напитки България". Инициатори за обединенето са 11 от най-големите компании в страната в областта на хранителната индустрия: "Данон Сердика", "Девин", "Интерснак България", "Кока-кола България", "Кока-кола Хеленик ботълинг къмпани България", "Куадрант бевъриджис", "Марс инкорпорейтед България", "Монделийз България", "Нестле България", "Престиж-96", "Якобс Дау Егбертс БГ".

"Подготовката за учредяване на сдружението започна преди повече от година. Основната ни цел е в условия на пълна прозрачност да работим за подобряване на бизнес климата, да защитаваме интересите на производители, вносители, дистрибутори и търговци, да поддържаме градивен диалог с институциите. Надяваме се нашата експертиза да помага при обсъждане и вземане на най-добри решения за нашата индустрия. Ще продължим да работим в посока саморегулация, за да докажем, че сме отговорни и коректни партньори", коментира Светла Лесова.

В хранителната индустрия има създадени от години браншови организации, в които обаче членуват фирми от определен сектор – например месо- или млекопреработка, производство на хляб, на безалкохолни напитки, на консерви. Целта на новото сдружение е да обедини хранителната индустрия като цяло, затова съществуващите организации са поканени да станат негови асоциирани членове, обясниха учредителите.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София