С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини, изследвания, анализи, казуси и интервюта на тема продоволствената сигурност, безопасност на храните и фермерски доставки. По проект, финансиран с подкрепата на Европейския съюз. Тази публикация (комуникация) отразява единствено мнението на автора и Европейската комисия не отговаря за съдържанието на информацията.

"BILLA България" стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС

Автор: Регал 29 септември 2016 , 1 коментар

Пътуващото изложение "BILLA Млечен свят" ще представи предимствата на млечните продукти по БДС в шест града в страната. Инициативата е подкрепена от Министерство на земеделието и храните

Бойко Сачански при откриването на кампанията
Фотограф: Анелия Николова

"BILLA България" стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС.

Кампанията "BILLA Млечен свят" цели да информира българските потребители за преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт.

Партньори на кампанията са: Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.

"BILLA Млечен свят" ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на "BILLA България": "Димитър Маджаров" с едноименната марка продукти, "Ел Ай Трейд" ЕООД (Lacrima и Frezco), "ОМК" АД ("Верея"), "Полидей-2" ("Домлян"), ЕТ "Зоров 91" ("Пършевица" и Zorov), "Мероне-Н" ("Мероне").

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и по храненето, както и да дегустира качествени продукти с доказан произход.

"Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията "BILLA Млечен свят" бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт", коментира Бойко Сачански, управител на "BILLA България".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Войната на капките за нос Продуктите срещу хрема са един от малкото сегменти, които бележат двуцифрен ръст в продажбите
JYSK откри дистрибуционен център в Божурище, в който вложи 107 млн. евро Това е осмата логистична база на датската мебелна верига в Европа