"BILLA България" стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС



Автор: Регал 29 септември 2016



"BILLA България" стартира образователна кампания за млечните продукти по БДС.

Кампанията "BILLA Млечен свят" цели да информира българските потребители за преките ползи от консумацията на млечни продукти с високо качество и с произход, гарантиран от Български държавен стандарт.

Партньори на кампанията са: Българската агенция по безопасност на храните, Българският институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диетика.

"BILLA Млечен свят" ще се проведе под формата на пътуващо изложение в периода 29 септември – 10 октомври 2016 г. в избрани магазини на веригата в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

В изложението ще вземат участие производители на млечни продукти по БДС, предлагани в магазините на "BILLA България": "Димитър Маджаров" с едноименната марка продукти, "Ел Ай Трейд" ЕООД (Lacrima и Frezco), "ОМК" АД ("Верея"), "Полидей-2" ("Домлян"), ЕТ "Зоров 91" ("Пършевица" и Zorov), "Мероне-Н" ("Мероне").

По време на образователното изложение всеки желаещ ще може да разговаря с експерти по храните и по храненето, както и да дегустира качествени продукти с доказан произход.

"Стартирахме тази образователна инициатива, защото всички ние вярваме, че когато избираме храната, която слагаме на трапезата си, не трябва да обръщаме внимание само на външния ѝ вид, но и на нейния произход, откъде идва, как се произвежда. С кампанията "BILLA Млечен свят" бихме искали да насърчим българските потребители да обръщат повече внимание на състава и произхода на храната, която си закупуват, както и да познават предимствата на млечните продукти, произведени и сертифицирани по Български държавен стандарт", коментира Бойко Сачански, управител на "BILLA България".