Регистрация

Емилия Стефанова, управляващ директор и партньор в Аll Channels | Advertising

Автор: Регал 13 септември 2016

Емилия Стефанова е управляващ директор и партньор в Аll Channels | Advertising.

Емилия има 18 годишен опит в областта на маркетинг, реклама и връзки с обществеността в международни компании в редица сектори - банкиране, телекомуникации, ритейл, а като парнтьор в рекламната агенция и в FMCG, медии, здравеопазване, потребителска електроника, НПО и пр.

Преди да поеме поста в All Channels | Advertising, Емилия работи в Colliers International и отговаря за откриванете и управлението на маркетинг активностите The Mall, Grand Mall и Park Mall, в последствие и Paradise Center.

Опитът на Емилия включва управление на вътрешните комуникации в Hewlett Packard за Европа, Близкия Изток и Африка, както и опит в маркетинга на финансови услуги като маркетинг мениджър в Пощенска банка и Хеброс банк.

Преди банковия сектор, Емилия започва кариерата си в рекламата в сектор телекомуникации в "Мобиком", а в последствие и като маркетинг мениджър в "Германос".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България