Регистрация

Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла"

Автор: Регал 30 септември 2015

Кирил Хаджидинев отговаря за развитието на маркетинговата стратегия на портфолиото на холдинг "Белла".

Има над 10-годишен опит в областта на маркетинга на бързооборотни стоки в страната и чужбина.

Отговарял е за маркетинг стратегиите на "Хайнекен", "Юниливър България", "Юниливър ЮИЕ", "Данон Румъния". Преди да стане част от екипа на "Белла" е бил маркетинг директор в "Данон България".

Кирил Хаджидинев е магистър инженер от Техническия университет (София). Владее английски, руски и румънски език. Член е на Българската асоциация на рекламодателите.

Image and video hosting by TinyPic

 true  Прекалихме ли с промоциите?
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 
 
 


Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България