Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • "Т Мarket" въвежда програма за лоялни клиенти "Благодаря"

"Т Мarket" въвежда програма за лоялни клиенти "Благодаря"

Автор: "Регал" 09 ноември 2010 , 3 коментара

Веригата магазини "Т Market" въведе карти за лоялни клиенти, част от програмата за лоялност "Благодаря". Клиентите на веригата в цялата страна могат да получат карта "Благодаря" срещу символичната сума от една стотинка.

Всеки един лев от стойността на покупката носи по една "Благодаря" точка. Събраните точки осигуряват парични отстъпки, които се натрупват в картата. Всяка точка дава 0.01 лв. парична отстъпка, т.е. при покупка клиентът получава 1% отстъпка от сумата. Натрупаните в картата отстъпки могат да се ползват за плащане на до 50% от стойността на покупките при следващо пазаруване.

Освен това притежателите на карти могат да ползват намаления до 50% на определени артикули, както и специални цени на цели групи стоки. В същото време, освен изгодното пазаруване на обозначените стоки, клиентът получава и допълнителни точки.

Информация за натрупаните парични отстъпки и действащи намаления клиентите могат да получат от касовата бележка след всяко пазаруване.

Планира се притежателите на карта "Благодаря" да ползват отстъпка или други изгодни условия при услуги на бензиностанции, кина, театри, специализирани магазини и др., като постепенно картата ще стане неизменен и добър спътник в ежедневието на своите притежатели.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България