Регистрация

"Теско" отвори магазин на самообслужване

Автор: сп. Регал 22 октомври 2009 , 2 коментара
Self-checkout системата редуцира времето за пазаруване.

Веригата отвори първия си квартален магазин без касиери в английския град Нортхемптън.

Фотограф: Reuters

"Теско"  отвори първия си магазин на самоослужване в Нортхемптън, Великобритария, в кварталния си формат "Теско експрес", съобщи Retail Week. На петте каси на магазина няма обслужващ персонал, само един служител в целия обект наблюдава работата им. 

Това е начин да увеличим ефективността и да намалим времето за пазаруване, казаха от компанията. Освен това имаме обратна връзка от клиенти, доволни от факта, че и петте каси работят. За разлика от традиционната система на обслужване с касиери, когато честа се случва само един от тях да е на работното си място.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България