Регистрация

"Бургас Плаза" отваря врати на 23 април

Автор: "Регал" 23 март 2009 , 1 коментар

"Бургас Плаза" – първият търговски център от съвременен тип в Бургас - отваря врати на 23 април 2009 г. В него влизат редица водещи марки, някои от които правят своя дебют в България.

Фотограф: архив

"Бургас Плаза" – първият търговски център от съвременен тип в Бургас - отваря врати на 23 април 2009 г. В него влизат редица водещи марки, някои от които правят своя дебют в България.

"Бургас Плаза" е с 39 хил. кв. м. разгърната застроена площ. В двуетажната сграда има над 90 магазина, ресторанти и кафенета, както и открит паркинг с 1270 места. Молът се намира в северната част на града – на бул."Транспортна", в близост до магистрала от София.

Инвеститор на търговския комплекс е "Бургас Плаза" АД (собственост на Gort Holding и Bridgecorp), а размерът на инвестицията надхвърля 60 милиона евро. Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио "Планинг"), главен изпълнителATEngineeringръководството на проекта се осъществява от SAVANT, а ексклузивен консултант е Colliers International България.

В "Бургас Плаза" ще бъде открит и първият хипермаркет на лидера в търговията на дребно в Европа и втори в световен мащаб "Карфур" (Carrefour), който ще отвори врати на 26 март. Бургас Плаза е първият шопинг мол в България с открит паркинг, разположен на покрива на хипермаркета.

За първи път в България чрез новия мол навлиза немската верига за парфюми "Дъглас". В търговския център откриват обекти Costa Cafe, KFC, McDonald’s, ресторант Fancy и най-голямата верига за кафе заведения Starbucks. Сред ключовите наематели в "Бургас Плаза" са също така веригите за облекла New Yorker, Marks&Spencer, Kenvelo, Benetton, Esprit, Mango, Terra Nova, Sport Depot и "Интерспорт"; най-голямата верига за търговия с обувки в Европа Deichmann; dm, специализирана в дрогерийните стоки и специализираните хранителни продукти, както и веригата магазини за бяла и черна техника Domo.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България