Регистрация

"Билла България" въвежда клиентска карта Billa Card

Автор: "Регал" 18 март 2009 , 14 коментара

"Билла България" стартира проект за клубна карта. От 23 март търговската верига ще предлага новата BILLA Card, съобщиха от компанията.

Картата предоставя възможност на притежателите й да събират и трупат бонус точки, купувайки определени продукти от асортимента на "Билла". Продуктите са разнообразни и прецизно подбрани от основната потребителската кошница и наброяват повече от 300 стоки. Една бонус точка ще носи 1 стотинка.

На 1-во число на всеки месец бонус точките ще се трансформират в левови отстъпки, с които клиентите ще могат да пазаруват абсолютно всички продукти, предлагани от търговската верига във всеки един от супермаркетитев страната. Голямо предимство пред всички останали подобни програми е именно възможността левовите отстъпки да се използват върху пълния асортимент.

BILLA Card има уникален и практичен дизайн - тя се състои от 4 карти – една със стандартни размери и три по-малки. Това на практика дава възможност на четирима от членовете на едно семейство да пазаруват поотделно и независимо един от друг, като в същото време всеки един от тях трупа бонус точки.

Предлагането на BILLA Cardзапочва от 23 март във всички 40 супермаркета на търговската верига в цялата страна. Трупането на точки по картата започва от 2 април, а пазаруването с левовата им равностойност ще е възможно от 1 май.

Използването на BILLA Card става след като клиентът попълни коректно формуляр, който се предлага във всички супермаркети, и активира BILLA Card, прикрепена към формуляра, на някоя от касите.

"Билла" откри също така телефон на клиента - 0700 120 10, на който на цената на един градски разговор клиентите на веригата ще имат възможност да получават информация, свързана с BILLA Card и други въпроси.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души