Регистрация

Tuborg обяви промоция с 30 хиляди награди

Автор: Регал 27 април 2015 , 1 коментар

"Карлсберг България" пуска лимитирана серия бутилки с разноцветни капачки, всяка от които изразява една от емоциите, с които е свързана марката: Dance (танцувай), Sing (пей), Feel (чувствай), Play (играй) и Share (споделяй). От компанията обявиха и началото на промоция, в която ще бъдат раздадени 30 хиляди подаръци на потребителите на Tuborg.

"Феновете на Tuborg са млади, жизнени и екстровертни хора, които обичат музиката, танците и забавленията. Амбицията ни през настоящата година е да продължим да увеличаваме пазарния дял на марката и да затвърдим силните ни позиции от гледна точка на имидж сред най-младите, чрез активни маркетингови дейности, интересни промоции, както и като превърнем пазаруването на нашите продукти в магазините в още по-голямо удоволствие," каза Христина Вучева, бранд мениджър на Tuborg в "Карлсберг България".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души