Регистрация

Започват регистрациите за "Български награди за уеб"

Автор: Регал 17 април 2015 , 1 коментар

Иновациите в уеб разработката и дизайна, стартиращите онлайн фирми, новите тенденции в дигиталния маркетинг и онлайн бизнеса ще бъдат във фокуса на тазгодишното седмо издание на "Български награди за уеб" - най-големия конкурс в сферата на интернет технологиите у нас. Надпреварата, чиито организатор е Българската уеб асоциация, традиционно представя най-качествените и успешни проекти в българското онлайн пространство и поставя акцент върху добрите практики в бранша у нас. Общият брой на оценените проекти във всички досегашни издания на конкурса е над 1200, а за тазгодишното издание до момента са се записали близо 30 компании. Срокът за ранна регистрация в конкурса тази година изтича на 16 април, а крайният срок за регистрация е 10 юни. Всички желаещи могат да се регистрират на адрес www.webawards.bg.

Категориите в тазгодишното издание на конкурса са разделени в три панела, които отразяват изцяло развитието на сектора. Първият от тях - "Бизнес награди за уеб" - включва категориите за онлайн услуги, продукти, електронен бизнес, онлайн медии, както и проекти на държавни институции и неправителствени организации. В него е отделено място и за проектите в значими обществени сфери като култура, образование и изкуство. Вторият панел "Дигитален маркетинг" отразява бързото развитие в този сегмент и включва категории за цялостна онлайн кампания, криейтив на рекламни банери, видео за уеб, кампания в социалните мрежи, мобилно решение за рекламна кампания, ландинг страница, уеб страница с рекламна цел, както и за социално отговорен проект. В третия панел "Технологии и дизайн" ще бъдат отличени победители в категориите "Графика и дизайн", "UХ и ползваемост", "Мобилно приложение", "Сложен за реализация проект", "Иновационен проект", "Електронна търговия", "Мултискрийн решение", "Start-up проект" и "Уеб сайт на една страница (Single page web site)".

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души