"Лидл" планира да открие три нови магазина тази година
През 2014 г. излизаме на второ място по оборот сред търговските вериги в България, твърди управителят на "Лидл България" Милена Драгийска-Денчева
Милена Драгийска-Денчева
Фотограф: Анелия Николова
По въпроса за финансовите резултати на веригата Денчева съобщи, че през 2014 г. "Лидл" е успяла да задмине втория в класацията по оборот - "Билла" и сега се нарежда след лидера "Кауфланд". Това е картината при положение, че в ранглистата не е включена "Метро кеш енд кери България", като компания оперираща в "кеш енд кери" сегмента. "Лидл" и "Кауфланд" са две дъщерни компании на германската "Шварц груп".
През тази година "Лидл" навършва пет години на българския пазар. За този период инвестициите на компанията се оценяват на над 1 млрд. лева, каза Милена Драгийска-Денчева.