Регистрация

Емоционална лоялност и балансиран подход: добри практики и примери от водещи програми за лоялни клиенти

Автор: Али Пирзада, старши мениджър в "Ърнст и Янг Одит" 02 февруари 2015

Фотограф: Архив

В един свят, в който клиентите са бомбардирани с възможности, от марките се очаква да осигурят приятни емоции и да възнаграждават клиентите за тяхната лоялност. Марките, които пренебрегват тази промяна в очаквания, няма да оцелят.

В същото време марките, които инвестират в лоялността на клиентите, ще изградят база от фенове, готови да се застъпят за тях, и в крайна сметка ще спечелят.

В презентацията си ще представя най-добри практики и ще дискутирам стратегии в следните ключови области:

• Как решенията за лоялност съдействат за диференциацията на търговските марки? (едно новаторско решение, което е трудно да бъде възпроизведено на пазара).

• Как решението напълно да използва оперативната сила на организацията и активите на бранда?

• Какво е влиянието на "емоционалния аспект" върху всичко това.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"