Регистрация

H&M с 40% ръст на продажбите в България през 2014 г.

Автор: investor.bg 28 януари 2015 , 4 коментара

Шведската верига магазини за търговия на дребно с дрехи и аксесоари H&M отчита 40% ръст на продажбите си в България в местна валута за фискалната 2014 година (която приключва на 30 ноември) спрямо 2013 г. Продажбите ѝ в страната през периода са достигнали 389 млн. крони (около 81,7 млн. лева по курса за 28 януари). За сравнение, през предходната година те са били за 264 млн. крони, сочи отчетът на компанията.

Към 30-и ноември 2014 г. H&M има 16 магазина в България, като през фискалната 2014 година е отворила пет нови търговски обекта в страната.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души