Как се прави онлайн магазин
Преди 10 или дори 5 години можеше и да си търговец без да съществуваш онлайн и това да не донесе никакви последици за продажбите ти. Днес без присъствие в мрежата все още е възможно, но в най-добрия случай означава пропуснати ползи. Бъдещето обаче идва със сигурната заявка, че да запазиш "аналоговия" стил е равностойно на харакири. В по-широк времеви хоризонт пък и идеята много търговски обекти просто да мигрират изцяло в интернет не звучи чак толкова фантастично. Кога и дали последното ще се случи за традиционните типове бизнес в търговията не е сигурно. Но при всички положения отварянето на онлайн магазин би спомогнало за продажбите на повечето видове бизнес. Възможностите да си направиш обект в мрежата са разнообразни, а инвестицията не е непосилна дори за най-малките предприемачи. Има, разбира се, и тънкости.
При избора на подход за създаване на онлайн магазин задължителният фактор за отчитане е спецификите на продукта и аудиторията, която се таргетира. Платформата ще се нуждае от различни функционалности, ако продавате 20 хил. артикула или само 20, ако сте производител, вносител или само търговец. Трябва да вземете предвид и потенциалния интерес към стоките. Една голяма компания в период на промоция например може да привлече хиляди потребители на сайта си само за ден и този трафик трябва да е съобразен с немалко технически характеристики, за да не се окаже, че в един момент сайтът просто блокира. Ако очаквате да правите повече поръчки дневно, трябва да знаете, че и това товари системата.
Още