Coca-Cola навлиза на пазара на мляко
Фотограф: Reuters
Световният лидер на пазара на безалкохолни напитки Coca-Cola ще пусне на пазара собствен бранд за производство на мляко. Той ще се казва Fairlife и първите продажби ще започнат в САЩ през декември, пише британският вестник The Telegraph.
Цената му ще бъде два пъти по-висока от тази, на която се продава млякото в момента в магазините, съобщиха от компанията. От Coca-Cola обясняват, че млякото им ще е по-богато на протеини, ще съдържа по-малко захар и ще е без лактоза.
"Визията ни за бизнеса с питателни напитки и млечни продукти… включва патентован процес за филтрация на млякото, който ни позволява да увеличим съдържащите се протеини с 50% и да намалим захарта с 30%, а млякото ни не съдържа лактоза и ще струва два пъти повече от стандартното мляко, което бяхме свикнали да купуваме", каза Санди Дъглас, старши вицепрезидент в компанията, на международна конференция, организирана от Morgan Stanley. Той допълни, че очаква новият бранд на Coca-Cola да добива популярност постепенно, но изтъкна, че според него Fairlife има "огромен потенциал за растеж".
Още