Регистрация

Coca-Cola навлиза на пазара на мляко

Автор: Капитал Daily 25 ноември 2014 , 3 коментара
Компанията ще пусне новия си бранд Fairlife на пазара в САЩ през декември

Фотограф: Reuters

Световният лидер на пазара на безалкохолни напитки Coca-Cola ще пусне на пазара собствен бранд за производство на мляко. Той ще се казва Fairlife и първите продажби ще започнат в САЩ през декември, пише британският вестник The Telegraph.

Цената му ще бъде два пъти по-висока от тази, на която се продава млякото в момента в магазините, съобщиха от компанията. От Coca-Cola обясняват, че млякото им ще е по-богато на протеини, ще съдържа по-малко захар и ще е без лактоза.

"Визията ни за бизнеса с питателни напитки и млечни продукти… включва патентован процес за филтрация на млякото, който ни позволява да увеличим съдържащите се протеини с 50% и да намалим захарта с 30%, а млякото ни не съдържа лактоза и ще струва два пъти повече от стандартното мляко, което бяхме свикнали да купуваме", каза Санди Дъглас, старши вицепрезидент в компанията, на международна конференция, организирана от Morgan Stanley. Той допълни, че очаква новият бранд на Coca-Cola да добива популярност постепенно, но изтъкна, че според него Fairlife има "огромен потенциал за растеж".

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души