Регистрация

Kamenitza пуска на пазара нискоалкохолна тъмна бира с вкус на череша

Автор: Регал 01 октомври 2014 , 8 коментара

Kamenitza представя за тази есен нов вид тъмна плодова бира с ниско алкохолно съдържание – Kamenitza Тъмно Cherry, първата за българския пазар, съобщиха от компаниятаПреглед на оригинала

Автор: Каменица

Kamenitza представя за тази есен нов вид тъмна плодова бира с ниско алкохолно съдържание – Kamenitza Тъмно Cherry, първата за българския пазар, съобщиха от компанията. Тя се предлага в стъклени бутилки от 500 мл и еднолитрови PET разфасовки и от края на септември вече е достъпна в търговските обекти из цялата страна.

"Kamenitza Тъмно Cherry е поредното ни иновативно предложение, с което ще се постараем да задоволим взискателния вкус на всеки почитател на качествената бира. Независимо дали сте в заведение с приятелска компания или в уюта на собствения си дом, "черешката на бирения сезон" ще ви подари един специален момент със своя характерен аромат и хармоничен баланс между плодова сладост и малцова горчивина", коментира Христо Вълков, бранд мениджър на марка Kamenitza в "Каменица" АД.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души