Регистрация

Немската компанията за домакински уреди Bauknecht стъпи на българския пазар

Автор: Регал 01 октомври 2014 , 3 коментара

Основана през 1919 г. в Германия, тя започва дейността си като малка електротехническа работилница и се разраства до водеща и предпочитана марка домакински уреди в цял свят.

Фотограф: Bauknecht

Немската компанията за домакински уреди за дома Bauknecht стъпи на българския пазар. Основана през 1919 г. в Германия, тя започва дейността си като малка електротехническа работилница и се разраства до водеща и предпочитана марка домакински уреди в цял свят.

Уредите на Bauknecht са с редица световни награди за дизайн, както и с отличия за качество и енергоспестяване, казаха от компанията по време на нейното представяне вчера. Хладилникът на марката напирмер е с революционната технология ProFresh, която запазва продуктите свежи до 4 пъти по-дълго и има антибактериален филтър. На събитието бяха представени ощ пералня машина, която предпазва дрехите от захабяване до 4 пъти по-дълго; фурна за вграждане с 3 различни нива, в която могат да се приготвят 3 различни ястия едновременно, без да се смесват миризмите или вкусовете; съдомиялна машина, която е с патентована технология PowerClean и няма нужда от предварително измиване на силно замърсените съдове.

"За мен е истинско удоволствие и привилегия да представя уредите с марката Bauknecht на българския пазар. Иновации, страхотен дизайн и немски стандарт за качество – това можем да гарантираме на нашите клиенти," - сподели изпълнителният директор на Bauknecht за България г-н Васил Илиев.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души