Регистрация

"Революция на цените" в центъра на София

Автор: Регал 30 септември 2014 , 1 коментар

По време на кампанията всеки потребител може да закупи продукти с отстъпки до 50% от онлайн магазина eMAG.bg

Фотограф: eMAG

Армия, маршируваща по пешеходната част на бул. "Витоша", каскадьори и позиционирана военна машина – не става дума за сценарий на филмова продукция, а за уникално промоционално събитие. Флашмобът отбелязва началото на кампанията "Революция на цените", по време на която всеки потребител може да закупи продукти с отстъпки до 50% от онлайн магазина eMAG.bg

Докато маршируват, войниците от армията на eMAG ще раздават кодове за отстъпки, а придружаващата ги военна машина FN4RM ще е достъпна за снимки за всички желаещи.

Кампанията продължава от днес до 2 октомври, като отстъпките са за продукти от всички категории, като смартфони, телевизори, електроуреди, книги, играчки и много други. Всеки ден до края на кампанията офертите се актуализират и са валидни до изчерпване на количествата.

eMAG, големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, през миналата година организира първия Black Friday в България, като в рамките на един ден за първи път пазарният дял на онлайн поръчките достига по-високи нива от този на покупките във физически магазини. От навлизането си на българския пазар през септември 2012 г. еMAG постига 50% пазарен дял при продажбата на електроника, а успехите на марката се дължат на лоялната политика, добрите цени и промоционалните кампании, които еMAG организира.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души