Регистрация

Световното първенство не задоволи очакванията на Coca-Cola

Печалбата и приходите на компанията са намалели през второто тримесечие
Автор: Капитал 23 юли 2014 , 1 коментар

Световният лидер на пазара на безалкохолни напитки – Coca-Cola, отчете спад на печалбата и приходите през второто тримесечие на годината. Основна причина за това са продажбите на най-големия пазар на компанията - Северна Америка, които не се повишиха, съобщава Reuters.

Световното първенство в Бразилия и широката рекламна кампания покрай него не успяха да доведат до нужния положителен резултат за производителя на безалкохолни напитки.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души