Регистрация

AC Nielsen придоби 51% от акциите в чешката Mediaresearch

Чешката пийпълметрична компания стъпи на българския пазар през 2012г.
Автор: Капитал 23 юли 2014 , 2 коментара

Една от най-влиятелните компании за маркетингови проучвания AC Nielsen, придоби 51% от акциите в чешката Mediaresearch. Придобиването е извършено от AC Nielsen Netherlands, тъй като централата на американската компания за Европа е базирана в Холандия.

Преговорите между двете компании са започнали още през декември миналата година. Преди да придобие Mediaresearch купувачът AC Nielsen е извършил одит на системата, по която работи чешката компания. Цената на сделката все още не е обявена, но доколкото AC Nielsen е публична компания това вероятно е въпрос на малко време.

"Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари", посочва Mediaresearch в съобщението си до медиите.

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души