AC Nielsen придоби 51% от акциите в чешката Mediaresearch
Чешката пийпълметрична компания стъпи на българския пазар през 2012г.
Една от най-влиятелните компании за маркетингови проучвания AC Nielsen, придоби 51% от акциите в чешката Mediaresearch. Придобиването е извършено от AC Nielsen Netherlands, тъй като централата на американската компания за Европа е базирана в Холандия.
Преговорите между двете компании са започнали още през декември миналата година. Преди да придобие Mediaresearch купувачът AC Nielsen е извършил одит на системата, по която работи чешката компания. Цената на сделката все още не е обявена, но доколкото AC Nielsen е публична компания това вероятно е въпрос на малко време.
"Това стратегическо партньорство на Mediaresearch обещава да ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, както и да подкрепи текущите проекти на компанията, по-специално тези на чуждестранни пазари", посочва Mediaresearch в съобщението си до медиите.
Още