Регистрация

През 2013 г. българите са купували по-малко хляб, но повече месо и алкохол

Автор: Дневник 16 април 2014 , 3 коментара

 През изтеклата година потребителите в България са намалили консумацията на хляб и тестени изделия с 3.3 кг, като в същото време са започнали да купуват повече риба, зеленчуци, плодове, месо и млечни продукти. Това показват данните на Националния статистически институт (НСИ).

Още

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България