Регистрация

Каква ще е основната тенденция през 2014 г.

Автор: Регал 28 февруари 2014

Цаньо Цанев, управител на enoti.bg

 
Автор: Архив

Цаньо Цанев, управител на enoti.bg

Като водеща тенденция през 2014 г. бих отбелязал увеличаването на дела на онлайн търговията в сектора. Очакванията са дори да надмине темповете на развитие от предходните години. Все повече млади предприемачи виждат потенциал да реализират своите идеи, които да удовлетворят нуждите на обществото. Ежедневно се появяват нови онлайн магазини, които покриват все по-разнообразни услуги от нашето всекидневие. Потребителите все по-уверено използват услугите на електронните магазини. Удобството при пазаруване и изгодните оферти са основните фактори на електронната търговия, които ще продължат да привличат все повече онлайн потребители.

През тази година вниманието ще се насочи към пазаруване с мобилни устройства. Световните играчи категорично показват, че това е бъдещето, и не спират да инвестират в развитието на този сектор, като автоматизират все повече процеси.

Тенденцията за увеличаване на дела на онлайн търговията несъмнено открива възможности за реализация на други сфери от бизнеса - банкови, куриерски и логистични услуги. Колкото по-рано този растящ сегмент се синхронизира с други бизнеси, толкова по-професионално ще бъдат посрещнати нуждите на потребителите. Ако цикълът от поръчването до получаването на стоката бъде съпроводен от висококачествени услуги, потреблението ще се увеличи, което ще се отрази благоприятно както на производители и вносители, така и на всички участници в процеса.

Развитието на онлайн търговията ще продължи да носи дивиденти на бизнесите, свързани с интернет позициониране, реклама, маркетинг, оптимизация и всички уеб услуги, свързани със създаването и поддържането на електронни магазини.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България