Регистрация

Konstantin Traev, web marketing / communications in the social media, "Danone"

Автор: Регал 21 октомври 2013

 
Автор: Архив

 Konstantin has had the web as a hobby since 2004 and it became part of his everyday job in 2010. He is closely following the innovations in the field and is very motivated by internet marketing. He is interested in all the various aspects of marketing in the internet – starting from the technical bits like hosting, domains, SEO, via user experience, design, functionality and navigation, paid presence in the internet, to the regulation and PR validation of communication. 
The presence of the brands in the social media has always been very demanding and needs considerable human and time resource, but pays back more than generously with the instant communication with the consumers.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България