Регистрация

Alexander Grigorov, Brand and Online Marketing Manager, Toyota Balkans Ltd.

Автор: Регал 16 октомври 2013

 
Автор: Архив

 Alexander has ample experience in digital and traditional marketing, gained in his 16-year career in various sectors. 
He is oriented towards efficiency and achievement of the set goals and business results, which guarantee maximum return. Alexander is a respected expert in the development of online marketing strategies, the defining of key indicators and the interpretation of web analyses (WebTrends, Omniture Sitecatalyst, Google Analytics). He's an online visionary ready to face the challenges, to improve productivity and to initiate new successful business enterprises. 
Before joining Toyota, he successfully carried out numerous online campaigns and projects as an online marketing manager of Hewlett-Packard Bulgaria. He has also worked for TravelStoreMaker.com, Allianz Bulgaria Holding and United Bulgarian Bank.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България