Регистрация

The new mental model of making buying decisions

Автор: Alexander Toshkov, manager, Digital Connection 10 октомври 2013

Based on researches conducted by Google in 2011-2012, online search has become a major factor for decision making whether to buy or not various products. Before taking final buying decision,regardless the category (Auto, FMCG, Technologies, etc.), over 90% of consumers search for information from a wide variety of sources, most of which are online based. The presentation will show a detailed view on theory and research about Zero Moment of Truth for different product categories and multi-screen usage of devices.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България