Регистрация

Alexander Toshkov, manager, Digital Connection

Автор: Regal 10 октомври 2013

 
Автор: Архив

Alexander joined the media agency "Media Club" in 2002 as a media planner and gained experience in sectors such as Financial Services, Automotive, Drinks, Food, Retail stores, Travel and Telecommunications. In 2006 he was promoted to the position of Media Director, and in 2013 became CEO of digital agency Digital Connection. He is an expert in the field of digital media and has realized numerous online campaigns for clients of the agency. Alexander is a creative and technologically literate and has extensive experience in the implementation of online projects. He has a Bachelor's degree in "English Studies" at the South–west University "Neophyte Rilski" in Blagoevgrad and Master's degree in "Management and Organizational Excellence" from the School of Management at the New Bulgarian University in Sofia.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България