Регистрация

"Aриана" пуска на пазара радлер грейпфрут

Автор: Регал 29 май 2013 , 5 коментара

  "Ариана" пуска нов продукт на пазара през лятото – "Ариана Радлер Грейпфрут". Тя комбинира бира и сок от лимон и грейпфрут, съобщиха от компанията.

"Ариана Радлер Грейпфрут" е микс от 40 % бира Ариана и 60 % сок от лимон и грейпфрут. Международни проучвания показват, че вкусът на грейпфрут е вторият най-предпочитан след лимона в Европа. Ето защо към традиционната радлер комбинация от бира и лимон, "Ариана" добавя и грейпфрут. Новият бирен микс е с ниско алкохолно съдържание от 1,8%.

"Ариана Радлер Грейпфрут" може да бъде открита в търговската мрежа още тази седмица в няколко различни разфасовки. За да отговори на търсенето, пивоварната компания представя продукта в три опаковки – стъклена бутилка от 0,5 л, кен 0,5 л и PET бутилка от 1 л.
От началото на пролетта на пазара е и "Ариана Радлер Лимон". Иновацията достигна пазарен дял над 2 % през летния сезон на 2012 (по данни на Nielsen). "Ариана Радлер" получи и международно признание за качеството на продукта – златен медал от Monde Selection през месец май тази година.

В световен мащаб напитката радлер има богата история. Тя започва в малко градче в Германия, областта Бавария, през 20-те години на миналия век. Днес тя е популярна в Европа и по света като микс от бира и лимонов сок, но често се предлага и в други комбинации – с грейпфрут, портокал, круша, дори натурални билки. У нас продуктът бележи развитие в новата категория за бирените миксове на пазара.

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България