Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • България
  • Практически семинар: "Повторни покупки и анализ на клиентите: Как да изградите успешна програма за лоялност"

Практически семинар: "Повторни покупки и анализ на клиентите: Как да изградите успешна програма за лоялност"

Автор: Регал 01 февруари 2013 , 1 коментар

Лектор: Майкъл Леандер
Модератор:
Христо Радичев
Максимален брой участници: 30

Дата: 
5 април 2013 г., 09:30 – 14:00 часа
Място: 
"Хилтън хотел София", зала "Рожен"


ЗАЩО НЯКОИ ОТ КЛИЕНТИТЕ ВИ ВЕЧЕ НЕ КУПУВАТ ОТ ВАС?

 
Днес темата за програмите за лоялност е по-актуална от когато и да било. Маркетинг експертите непрекъснато търсят нови начини да привлекат и задържат при себе си повече клиенти, които да пазаруват по-често техните продукти или услуги. Инструментите за постигане на тази цел са все по-сложни и разнообразни, но с това нараства и предизвикателството пред специалистите да ги използват по възможно най-подходящия начин.  

Ето защо сп. "Регал" и "Медияпост Хит Мейл" организират специализиран практически семинар, посветен на програмите за лоялност. Лектор на събитието ще бъде многократно награждаваният маркетинг експерт Майкъл Леандер.

Резервирайте своето място още сега, като изпратите имейл на [email protected] или се обадете на тел. 02/ 461 52 67. Но побързайте - местата са ограничени (максимален брой участници: 30).

 
Участвайте в семинара и ще получите полезни и напълно приложими съвети, с които ще можете да влияете успешно върху решението за покупка на потребителите. Ще можете да отговорите на един от най-често задаваните въпроси в маркетинга: "Защо някои от клиентите ми вече предпочитат да пазаруват другаде?"
Ако вече имате собствена програма за лоялност, ще разберете кои са слабите й места. Ако планирате да стартирате такава, ще разберете от кои често срещани грешки трябва да се пазите.    

 

Кои са темите на специализирания семинар:


1. Защо подходът Ви към програмите за лоялност трябва да се промени?

- Промените в потребителското поведение изискват нов и по-цялостен подход към темата за лоялността.

- Как преживяването на клиентите може да стане ключов фактор за поощряване на последващите покупки?

- Как да направите бърза проверка на основните елементи от програмата си за лоялност?

- Как може да използвате новите медии, за да насърчавате лоялността?

- Как да разработите проактивна и динамична стратегия за отношения с  потребителите?

 

2. Как да разработите печеливша програма за лоялност - седем задължителни компонента за успех

- Как да поставите цели и да определите приоритетите на своя маркетинг на лоялността?

- Как да очертаете измерими цели и мерки за програмата за лоялност?

- Показателите, с които да измервате своите постижения в програмата.

- Как да очертаете визия и приоритети за своята програма за лоялност?

- Печеливше предложение към клиентите – как да го създадете?

- Как да определяте, оценявате и решавате своя подход според ползите за клиентите?

- Защо диференцираната стратегия към клиентите работи и как да я приложите?

 

3. Как да използвате социалните медии, за да изградите базата си от лоялни клиенти?


- Как да установите присъствие в социалните медии, движено от лоялността?

- Как да активирате съществуващите си клиенти, за да спечелите нови?

- Внедряване на програми, свързани с награди в социалните медии.

Разпределението по часове на темите, кафе-паузите и обядът ще бъдат определени след предварително допитване до всички регистрирани за участие в специализирания семинар на Майкъл Леандер няколко дни преди самото събитие.

 

Такса за участие: 599 лв. (без ДДС)
(таксата за специализирания семинар включва и безплатен достъп до конференцията "Маркетинг на лоялността", която ще се проведе на 4 април 2013 г.!)
Запазете своето място още сега, като изпратите имейл на [email protected] или се обадите на тел. 02/ 461 52 67
Максимален брой участници: 30 души
Семинарът ще се състои при записани поне 20 участници

Майкъл Леандер има над 20 г. опит в директния маркетинг и забележителни резултати в дигиталния маркетинг. Той е пряк участник в редица успешни проекти с широк диапазон от сфери на дейност, включително програми за лоялност. Започва от директни продажби от врата на врата, минава през печатарския и издателския бизнес. Ръководи компания за CRM софтуер. След това основава консултантска фирма за директен маркетинг със собствена система за изпращане на масов имейлинг. После я продава, за да се фокусира върху консултантски услуги и обучения по цял свят. Повече за Майкъл Леандер можете да откриете тук: www.michaelleander.me 

 
Видео обръщение на лектора:




Информация за програмата и за условията за записване за семинара очаквайте до дни.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България