Регистрация

Деветият супермаркет "Пикадили" в София отвори врати в "Младост" 1

Автор: Регал 05 декември 2011 , 1 коментар
Той ще предлага над 25 000 артикула върху търговска площ от 4 000 кв.м.

Автор: Viveka

Първият самостоятелен магазин на "Пикадили" в София отвори врати в кв. "Младост" 1. Това е деветият супермаркет на веригата в столицата. Той се намира на ул. "Йерусалим" 22. Инвестицията в новия обект надхвърля 2.5 млн. лв., а откритите нови работни места са 115.  Той ще предлага над 25 000 хранителни и нехранителни артикула върху търговска площ от 4 000 кв.м, съобщиха от "Делез България".

Основни акценти в най-новия супермаркет са пекарната, предлагаща прясно изпечени след втасване на място хляб и хлебни изделия, щанд с прясна риба и морски деликатеси и специалният сектор с вина.

"Пикадили Йерусалим" е първият ни супермаркет, брандиран с ново лого, което се променя в съответствие с принадлежността ни към "Делез Груп", каза Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Пикадили". Към познатия на българските клиенти надпис "Пикадили" са добавени символът на "Делез Груп" - лъвът, както и цветовете на групата - червено и черно. Чрез новото лого "Делез Груп", представена от лъва, застава зад "Пикадили" с целия си опит, знания и сила и гарантира най-добро качество и висок професионализъм. От друга страна "Пикадили" запазва идентичността си и продължава да бъде български супермаркет, каза още Лантинк. 

В "Пикадили Йерусалим" има зала за  хранене, в която се предлагат свежи готвени ястия, пица на парче и месни продукти, Гала кафе със зала за пушачи и непушачи и детски кът. Обектът притежава голям собствен паркинг. На територията му в най-скоро време ще отворят аптека, химическо чистене и други.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България