Регистрация

Maxima България открива нов формат магазини Т Market Express

Автор: Регал 21 януари 2011 , 13 коментара
Форматът с площ между 100 и 250 кв.м. е нов за портфолиото магазини на литовската компания и стартира в България.

Фотограф: Надежда Чипева

Форматът с площ между 100 и 250 кв.м. е нов за портфолиото магазини на литовската компания и стартира в България.

Автор: Maxima България

"Максима България" стартира нов формат Т Market Express, съобщиха от компанията. Първият обект ще отвори на 25 януари в София. Обектът е разположен в кв. Редута, където ще се допълва със съществуващия вече в района магазин Т Market.

Създаването на новия ни формат магазини е резултат от задълбочени проучвания на нуждите на нашите клиенти. Този проект за момента е експериментален за компанията ни в световен мащаб и се осъществява за пръв път в България, каза генералният директор на "Максима България" Вигинтас Шапокас.

Новият формат магазини Т Market Express е нов за портфолиото магазини на литовската компания Maxima Grupe. Супермаркетите от този формат ще отварят врати за първи път и за момента само в България. Това се обяснява с потребителските навици и специфичните особености на българския пазар, Според проведени проучвания, българите все още предпочитат да пазаруват в малки, удобни, разположени близо до дома магазини.

Приоритетна локация на магазините Т Market Express ще бъдат кварталите, а не големите булеварди, като площта им ще бъде между 100 и 250 кв.м. В тях клиентите ще могат да намерят основни за трапезата и бита стоки, казаха от компанията. Асортиментът им ще бъде по-ограничен отколкото на останалите магазини Т Market, на ще се предлатат свежи плодове и зеленчуци, прясно приготвени хляб и сладкиши, месни продукти.

Разработването на новия формат магазини Т Market Express е част от стратегията за развитие на Maxima България. Плановете на компанията са да увеличи броя на магазините Т Market и Т Market Express в цялата страна до 50 обекта.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България