Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Кои са най-силните марки на българския пазар

Автор: Мара Георгиева 12 април 2017 , 1 коментар

Шестата поредна класация на Superbrands показа размествания при лидерите в някои категории

Най-силната марка в България е световната интернет търсачка Google. В топ 5 са Adidas, Facebook, Coca-Cola и bTV. Това показва шестото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.

Освен bTV в топ 20 на класацията попадат още три български марки – "Нова телевизия", Happy Bar & Grill и "Девин". За първи път в 20-ицата влизат два международни бранда: "Кауфланд" и Samsung, уточняват от българския офис на Superbrands.

"Проучванията досега показват, че глобалните марки са по-силни от местните. За съжаление нямаме силни индустриални марки на лидерски позиции, които да свидетелстват за ръст в икономиката", коментира за "Капитал" Мила Векова, представител на Superbrands за България.

Разместване по сектори

Номинираните марки са позиционирани за оценяване в 27 категории. Някои от досегашните лидери запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика, показва класацията.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София