Тенденции

Кои са най-силните марки на българския пазар

Мара Георгиева 12 април 2017, 10:43

Най-силната марка в България е световната интернет търсачка Google. В топ 5 са Adidas, Facebook, Coca-Cola и bTV. Това показва шестото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.

Освен bTV в топ 20 на класацията попадат още три български марки – "Нова телевизия", Happy Bar & Grill и "Девин". За първи път в 20-ицата влизат два международни бранда: "Кауфланд" и Samsung, уточняват от българския офис на Superbrands.

"Проучванията досега показват, че глобалните марки са по-силни от местните. За съжаление нямаме силни индустриални марки на лидерски позиции, които да свидетелстват за ръст в икономиката", коментира за "Капитал" Мила Векова, представител на Superbrands за България.

Разместване по сектори

Номинираните марки са позиционирани за оценяване в 27 категории. Някои от досегашните лидери запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика, показва класацията.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK