Регистрация

Facebook ще помага на малки компании да намират клиенти в целия свят с нови функции

Автор: Регал 09 септември 2016

Предприемачите ще могат да избират определени страни, както и дали да се прицелят към клиенти от определен регион или по целия свят

Facebook разширява услугите, които предлага на малки компании, желаещи да продават стоките или услугите си на клиенти в други страни, съобщи БТА, като цитира "Асошиейтед прес".

Социалната мрежа съобщи, че добавя нови функции към страниците на малки компании, които ще им позволят да търсят и насочват рекламата си към клиенти в други страни. Предприемачите ще могат да избират определени страни, както и дали да се прицелят към клиенти от определен регион или по целия свят. Функциите ще бъдат достъпни за малки компании навсякъде по света.

Страници във Facebook имат 60 милиона компании, а над 1 милиард души, използващи социалната мрежа, са свързани с поне една компания в друга страна, сочат данни на концерна.

Сред факторите, подтикнали социалната мрежа да разшири функциите си, са данни, според които потребителите й и малките компании все по-активно участват в трансгранични трансакции, както и молби от компании да предлага повече инструменти, които да подпомагат разрастването им.

Facebook вече предлага онлайн семинари и ръководства, които да помогнат на предприемачите да изучават проблеми на глобалния маркетинг.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България