Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

McDonald's навлиза на пазара на доставки на храна

Автор: Йоан Запрянов 08 март 2017

Компанията ще се опита да върне по този начин част от загубените си клиенти

Фотограф: Цветелина Белутова

McDonald's планира да започне да предлага доставка на храна по-късно през годината в САЩ, пише Financial Times. Това е основна част от стратегията на най-голямата верига за бързо хранене в света, чрез която ще се опита да си върне част от клиентите, загубени през последните години. Компанията има сериозни проблеми с дигитализацията и разчита предимно на физическите си магазини, докато все повече хора се насочват към храна за вкъщи. Според McDonald's компанията е загубила над 500 млн. посещения в ресторантите си от 2012 г. насам.

Това не са първите тестове на доставки на McDonald's в САЩ. Досега компанията извършваше такива пробни услуги във Флорида, като работеше съвместно с Uber. За момента няма информация дали веригата ще продължи да работи с компанията на Травис Каланик, или ще предпочете друга стратегия. Според информацията тестовете в момента вървят добре и скоро доставките ще бъдат разширени в САЩ, а по-късно и на други международни пазари.

Още по темата тук

Събития
Износ на нови пазари - курс за произвдители

Износ на нови пазари - курс за произвдители

- Стратегия и операции
- Правна рамка
- Финанси

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София