Регистрация

McDonald's навлиза на пазара на доставки на храна

Автор: Йоан Запрянов 08 март 2017

Компанията ще се опита да върне по този начин част от загубените си клиенти

Фотограф: Цветелина Белутова

McDonald's планира да започне да предлага доставка на храна по-късно през годината в САЩ, пише Financial Times. Това е основна част от стратегията на най-голямата верига за бързо хранене в света, чрез която ще се опита да си върне част от клиентите, загубени през последните години. Компанията има сериозни проблеми с дигитализацията и разчита предимно на физическите си магазини, докато все повече хора се насочват към храна за вкъщи. Според McDonald's компанията е загубила над 500 млн. посещения в ресторантите си от 2012 г. насам.

Това не са първите тестове на доставки на McDonald's в САЩ. Досега компанията извършваше такива пробни услуги във Флорида, като работеше съвместно с Uber. За момента няма информация дали веригата ще продължи да работи с компанията на Травис Каланик, или ще предпочете друга стратегия. Според информацията тестовете в момента вървят добре и скоро доставките ще бъдат разширени в САЩ, а по-късно и на други международни пазари.

Още по темата тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души