Регистрация

Heineken стартира първите си кампании с Formula 1

Автор: Регал 12 септември 2016

Компанията е ексклузивен глобален бирен партньор на Formula 1 и има значителни права за участието си по време на повечето събития от FIA Formula One World Championship.

Heineken официално стартира своето глобално партньорство с Formula 1 (F1) с две нови кампании: "Когато шофирате, не пийте!" и "Повече от състезание", съобщиха от компанията. Стартът на кампаниите съвпада с първата Formula 1 - Grand Prix (GP), на която Heineken е и официален партньор - Formula 1 Gran Premio Heineken D' Italia 2016.

Двете кампании се реализират на няколко пазара през тази и следващата година чрез излъчвания в телевизионен ефир и присъствие в дигитални платформи.

"Когато шофирате, не пийте" е най-новата инициатива - част от дългосрочния ангажимент на Heineken да насърчи отговорната употреба на алкохол. Новата телевизионна реклама в подкрепа на кампанията за безопасно шофиране е с участието на легендата от F1 сър Джаки Стюърт. В клипа по директен начин се комуникира, че когато предстои да се шофира, не трябва да се консумира алкохол. Така отново се представя и позицията на компанията, че когато сядате зад волана не трябва да сте консумирали никакъв алкохол. Кампанията ще бъде изключително видима и разпознаваема по време на цялото италианско GP с брандинг и външна реклама в Милано.

"Повече от състезание" представя бившия пилот на F1 и настоящ ТВ коментатор Дейвид Култард. В основата си кампанията цели да покаже, че F1 не е просто едно двучасово състезание. Един F1 уикенд е 72-часов спектакъл, който гарантира изключително и неповторимо изживяване, като състезанията се провеждат в някои от най-големите градове в света. Рекламата с Дейвид Култард ще бъде излъчвана от средата на септември 2016 година.

От сезон 2017 Heineken ще бъде основен партньор на три от събитията на Formula 1 Grands Prix (GP). Световната бирена марка ще има значително присъствие и в шест допълнителни събития.

Heineken е ексклузивен глобален бирен партньор на Formula 1 и има значителни права за участието си по време на повечето събития от FIA Formula One World Championship. Партньорството дава на Heineken правото на активности на глобално ниво през цялата календарна година. Марката Heineken няма да присъства на нито един от болидите от Formula 1.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България