Регистрация

От "Библиотеката на Регал"

Shopping 3.0: Shopping, the Internet or Both?

Автор: Кор Моленаар 11 април 2016

Пътят към успеха заобикаля фокуса върху сделката и продажбата, той минава през мрежата от комуникации и тясната връзка с клиента.

Автор: Кор Моленаар

В съвременната ритейл реалност каналите за търговия са толкова преплетени, пътищата до клиента - толкова неведоми, а информацията – толкова безбрежна, че няма как една и съща бизнес формула да работи за всички, казва авторът на Shopping 3.0., професор в Rotterdam School of Management и председател на холандската RFID платформа.

Той разглежда навиците и мотивите на различни типове клиенти – от пазаруващите от дивана до онези, които за нищо на света не биха изневерили на тухлите и хоросана. Пътят към успеха заобикаля фокуса върху сделката и продажбата, той минава през мрежата от комуникации и тясната връзка с клиента.

Ключът е във все по-доброто познаване на неговите индивидуални нужди, казва авторът и подтиква търговския бизнес към цялостна промяна на подхода към правенето на бизнес.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България