От "Библиотеката на Регал"
Shopping 3.0: Shopping, the Internet or Both?
В съвременната ритейл реалност каналите за търговия са толкова преплетени, пътищата до клиента - толкова неведоми, а информацията – толкова безбрежна, че няма как една и съща бизнес формула да работи за всички, казва авторът на Shopping 3.0., професор в Rotterdam School of Management и председател на холандската RFID платформа.
Той разглежда навиците и мотивите на различни типове клиенти – от пазаруващите от дивана до онези, които за нищо на света не биха изневерили на тухлите и хоросана. Пътят към успеха заобикаля фокуса върху сделката и продажбата, той минава през мрежата от комуникации и тясната връзка с клиента.
Ключът е във все по-доброто познаване на неговите индивидуални нужди, казва авторът и подтиква търговския бизнес към цялостна промяна на подхода към правенето на бизнес.