Регистрация

Данни и анализ: Снаксове

Автор: Регал 08 декември 2016

Основен извод:
Лидер сумарно е Lidl с четири марки, следвани от Star Foods

От анализа ще научите още:
✓ Кои производители са се промотирали най-много и в коя търговска верига
✓ Коя е най-промотираната марка
✓ Анализ на промоциите в категорията снакс

Данни: FOCUS MARKET RESEARCH
Период на данните: сравнение 2015 спрямо 2016



Вижте също анализите на сектори:
КАШКАВАЛ >БОНБОНИ >ТИШУ >
Към всички данни и анализи >

Абонирайте се за сп. "Регал"

✓ Сп. "Регал"
Aнализи, данни, тенденции от ритейл сектора
✓ Събития
15% отстъпка за събитията на "Регал"

Цена: 40 лв/година
За абонамент: [email protected],
02 46 15 349

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България