RID 2015: Умните решения
Мирослава Георгиева, Division Manager Consumer Experiences, GfK Bulgaria
Автор: Архив
Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.
От 2009 г. Мирослава Георгиева е лектор в GfK New Comer Academy във Виена, където служителите на GfK от Централна и Източна Европа, Средния Изток и Африка, преминават през едноседмично обучение, включващо най-добрите практики в областта на маркетинговите изследвания. През 2010 г. Мирослава Георгиева е номинира от Management Board на GfK Group и участва в проект, отнасящ се за възможностите за оптимизация на компанията на глобално ниво.
Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето
Защо компаниите инвестират в социални каузи?
Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi