Регистрация

RID 2015: Умните решения

Мирослава Георгиева, Division Manager Consumer Experiences, GfK Bulgaria

Автор: Регал 05 септември 2014

Автор: Архив

Мирослава Георгиева е директор Consumer Experience и прокурист на GfK Bulgaria. Работи в GfK от 1998 г. , като едновременно с това е хоноруван преподавател по социология на всекидневнието и качествени методи на изследвания в пловдивския университет "Паисий Хилендарски". Завършила е социология и телевизионна журналистика в СУ "Климент Охридски".

Мирослава Георгиева участва в реализацията на множество изследователски проекти в сектора на услугите и бързооборотните стоки както на локално, така и на международно ниво, свързани с изграждането на успешно позициониране на марки, компании и продукти на база на локализирани потребителски сегменти, техните очаквания и неексплоатирани нужди.

От 2009 г. Мирослава Георгиева е лектор в GfK New Comer Academy във Виена, където служителите на GfK от Централна и Източна Европа, Средния Изток и Африка, преминават през едноседмично обучение, включващо най-добрите практики в областта на маркетинговите изследвания. През 2010 г. Мирослава Георгиева е номинира от Management Board на GfK Group и участва в проект, отнасящ се за възможностите за оптимизация на компанията на глобално ниво.

Image and video hosting by TinyPic

 true Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението и в профила на потребителите през последните 10 г. Предизвикателствата на бъдещето

true Защо компаниите инвестират в социални каузи?
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

true  Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
 
true Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"

true  Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Shein и Temu удрят български търговци и производители Магазини за дрехи втора употреба отчитат 15% спад в продажбите и затваряне на 10% от обектите