Регистрация

Emanuele Mioni, CEO, Digital Metrics Bulgaria

Автор: Регал 20 септември 2013

 
Автор: Архив

Еmanuele Mioni worked since 1995 as a manager; he founded and directed five digital marketing & advertising companies. As CEO he managed various projects for many top players, such as Procter&Gamble, for digital advertising & CRM projects in Italy and France. At present he is Chairman and Senior Partner at Empower Consulting Srl in Italy, and CEO of Digital Metrics Bulgaria, a joint venture with Economedia group. Specialties: Email & SMS marketing, Trade Marketing, eCouponing, Digital Gift, Digital Communication, Internet trading solutions, ICT.
 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"